2011. szeptember 21., szerda

Baby Björn színkódos vagány farmer hordozó/kenguru - Jelenlegi ára: 1 Ft

IGAZI PRAKTIKUS HÁTMEREVÍTŐS KENGURU!
HÁTFÁJÓSOK, APUKÁK, KEZDŐ ANYUKÁK, MÁS HORDOZÓKTÓL MEGKESEREDETTEK, FIGYELEM!
Mindenkinek jó szívvel ajánlom, én imádtam!!!
Ennél egyszerűbb és precízen állíthatóbb kenguruval nem találkoztam! Tényleg nagyon kényelmes, szélesek a vállpántjai, oda igazítod a hátközéprész ahová a legoptimálisabb az alkatodnak. Az én rekordom: kb. 4 órás csavargás a városban gyalog és tömegközlekedéssel, kisebb csomagokkal a kézben, hátfájás nélkül! : )
Az anyaga belül puha, kívül mégis elég merev, könnyen tisztítható, mosható gépben.
Egyetlen kisebb szépséghibája, hogy elöl a BB felirat elmosódott/lekopott egy kicsit.
Nem véletlen, hogy sokszor apukákkal reklámozzák, mivel a férfiak is gyorsan, könnyen át tudják alakítani a saját méretükre! Először az én férjem se hitte el, hogy ebben ő is tudja cipelni a manót, pár perccel később már büszkén "lógatta" a hasán a picifiát!
Újszülött kortól, 11-13 kg-ig használható, mondjuk a pocakosabb babák hamarabb kinövik! : ))
De semmi baj, a tesókat is kiszolgálja majd!
Kérdezz bátran!
KÉRÉSRE POSTÁZOM, CSOMAGKÉNT VAGY AJÁNLOTT LEVÉLKÉNT.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-27 00:15
. Baby Björn színkódos vagány farmer hordozó/kenguru - Jelenlegi ára: 1 Ft