2011. július 31., vasárnap

Vág Bernadett - A Nagy Pasivadász :)))) - Jelenlegi ára: 590 Ft

Vág Bernadett: A nagy pasivadász
A könyv hibátlan, újszerű, az ára azért van átfirkálva mert én is ajándékba kaptam
Szemüveges vagyok és nem bírom a kontaktlencsét. Kicsit túlsúlyos is vagyok, de ha hosszabb lenne a lábam meg a derekam, nem látszana. Úgyhogy nem dagi vagyok, hanem kicsi. Ráadásul a cicim se nagy. Viszont elhatároztam, hogy ha törik, ha szakad, harmincéves koromra férjhez megyek. Csak ahhoz előbb meg kell ismernem a pasikat, hogy jól válasszak majd. És Csuti -Vág Bernadett hősnője - hónapokon át mesélte a Nana, a legnépszerűbb női honlap hasábjain, milyen pasikkal találkozott... Vajon megtalálta-e az igazit?
Augusztus 12. -23-ig egyáltalán nem, vagy csak korlátozottan leszek elérhető, az ez idő alatt vásárolt termékekkel kapcsolatosan intézkedni csak 08. 23. - után tudok!
KÖSZÖNÖM A MEGÉRTÉST!!!!
Az aukció tárgyát  személyesen csak az általam megjelölt két helyen és a megadott időpontokban lehet átvenni, kérném szíves megértését a vásárlónak!
Ezekre az óvintézkedésekre sajnos a rossz tapasztalataim miatt került sor.
A postázás a posta mindenkori díjszabásai szerint történik.
Ezeken a helyeken lehetséges az átvétel:
- Hétköznaponként 09: 00-17: 00 óra között a Thököly úton a az 1-es villamos vonalához közel - maximum 5 perc séta -
- 18: 00 után, esetleg hétvégenként a Fogarasi úton
A nyertes jelentkezését 3-4 naptári napon belül várom!
A termék kifizetésére alap esetben 10 naptári napot tudok biztosítani!


Jelenlegi ára: 590 Ft

Az aukció vége: 2011-08-07 22:41
. Vág Bernadett - A Nagy Pasivadász :)))) - Jelenlegi ára: 590 Ft